V tuneli je zabetónovaných 150 klenieb, pokračujú práce na dostriekaní primárneho ostenia. Čoskoro sa začne na niektorých úsekoch výstavba podkladných vrstiev pod vozovkou. Keďže kamerové skúšky drenážneho potrubia, ktoré realizoval bývalý zhotoviteľ, ukázali značné vady, bude ich treba opraviť.
Na vonkajšej časti stavby sú v najväčšej pozornosti objekty mostov. Začali sa práce na dvoch, ktoré sa nachádzajú v náročných geologických podmienkach zosuvného územia.
„Na druhom najdlhšom moste tejto stavby, ktorý bude mať 600 m, sme začali práce na výsuvnej skruži a je zabetónované prvé pole mosta. Tretí najdlhší most dĺžky 400 m realizujeme technológiou letmej betonáže. Debníme zárodok nosnej konštrukcie a následne tu osadíme betonársky vozík. Čakajú nás náročné podmienky prichádzajúcej zimy, uvidíme, aké ďalšie práce nám počasie dovolí realizovať,“ hodnotí situáciu na stavbe Viliam Kučera, vedúci strediska mostov zo Skanska SK.
Ponúkame vám nahliadnuť na progres prác za október a november z dronového preletu.