S Hasičským a záchranným zborom absolvovalo vedenie Národnej diaľničnej spoločnosti prehliadku technologického vybavenia tunela Višňové.
„Tunel Višňové je na najvyššej úrovni technologického vybavenia, práce napredujú veľmi dynamicky,“ skonštatoval Adrián Mifkovič, prezident HaZZ SR.
Pre bezpečné sprejazdnenie tunela Višňové bude ešte potrebné doriešiť prenos rádiového signálu a GPS signálu či nastaviť poplachové plány. V tuneli Višňové, ktorý bude so svojou dĺžkou 7,5 kilometra doteraz najdlhším tunelom v prevádzke Národnej diaľničnej spoločnosti, začnú od jesene prebiehať funkčné skúšky technológie a cvičenia záchranných zložiek.
„Máme jasný cieľ, a to sprejazdniť tunel Višňové a stavbu D1 Lietavská Lúčka – Dubná Skala čo najskôr, ako to bude z bezpečnostného hľadiska možné,“ vraví Filip Macháček, predseda predstavenstva a generálny riaditeľ Národnej diaľničnej spoločnosti.

